Esu psichologė Erika Černiauskienė. 
Dirbu taikydama kognityvinę elgesio terapiją

Kyla klausimas: kas ta kognityvinė elgesio terapija?

Trumpai tariant tai moksliškai pagrįstas ir tikslingas minčių ir elgesio keitimo metodas, kuriuo siekiama gydomųjų tikslų. Žmogaus savijautą nulemia jo mąstymas, todėl kaip jaučiamės, priklauso ne nuo to, kas mums nutinka, o nuo to, kaip mes tai suprantame. Puiku yra tai, kad žmogaus mąstymas gali keistis bet kuriame amžiuje, o išmokus lanksčiau mąstyti galima gyventi laimingiau ir produktyviau. Vienas iš svarbiausių kognityvinės ir elgesio terapijos tikslų ir yra keisti žmogaus mąstymą taip, kad jis labiau atitiktų realybę.


Veikiausiai užduosite sau klausimą: ar man to reikia?

Kognityvinė elgesio terapija labai efektyvi tuomet, kai žmogų vargina depresija, nerimo sutrikimai, panikos atakos ar priepuoliai, socialinė fobija, generalizuotas nerimas, įkyrios mintys ir/ar ritualai. Be to, kognityvinė ir elgesio terapija gali padėti visiems norintiems pagerinti savo psichologinę savijautą, padidinti atsparumą stresui, išmokti sėkmingiau spręsti problemas ir laimingiau gyventi.